![]() |
|
Smalltalk Alles was wo anderst nicht reinpasst. |
![]() |
|
Themen-Optionen | Ansicht |
|
|
||||
|
||||
Na Haggi- wo bis denn daßd grad a mal 12km weg bist. I hoff daß des ned bei dei zwoa drei Beiträg bleibt. Meid di a mal- n Gruaß vom Nordfriedhof
![]()
|
||||
|
||||
Ha do kann i net so ganz mitschwätze, aber schee das do bisch!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Na i hoff amoi, dassd do ned grod liegst
![]() ![]() ![]() ![]() In Karlsfeld bin i dahoam. Bin aba a oida Münchna aus da Lerchenau Bisher war i im "BLAUEN" war i recht aktiv..... bis ma z bläd worn is. (Lauter Preissn, de zum lacha in Kella ganga san) Aiso werd i Eich hier wo a ganz schee mit meine Artikel belästigen
`s griasd da Christian aus da Näh von München ![]() Jez mach ma zerst moi nix ... und wen ma des lang gnua gmacht hom, hod se d häifde von aloa erledigt. (AWN 380 VIB (Hochdruckluftboden) mit 25er Mercury) |
|
||||
|
||||
Secht de Bengel ut Norditalien
![]() Komische Lüd giv dat oeverall. Wie hier anne See haef immer Wat to lachen - un n Keller giv dat hier nichma, daför is dat to nat. ![]() Du schnacks bestimmt vun de Lüd de twischen hamburch un österreich wohn'. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Na Christian,i wohn ja nua am Noadfriedhof
![]() ![]() Na Oida vazäi a moi der Gemeinde hier wost so do host mim Boot in deim bisherigm Lebm, mach hoid amoi an Urlaubsbericht mit a paar Fotos, kost des?
|
||||
|
||||
Serwas und Herzli willkuma im Forum !!!
![]() ![]() ![]() ![]() Bitsche weida so des kunnt no lusti wean ![]() ![]() do muas direkt aufbassn ban lesn ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Zitat:
![]() ![]() Frank du Fischkopp, lass doch mal den Bayern in frieden... ![]() Gruß aus Franken ![]() Carsten
|
||||
|
||||
Zitat:
Hey, geh doch nicht zum Lachen in den Keller? ![]() Ist doch ein deutschsprachiges Forum hier, da darf jeder mal Rätseln ![]() Ich hab mit dem Dialekt nicht angefangen. Ausserdem war ich ja sozusagen gezwungen, mich zu den "spasslosen Preussen" zu äussern. Ich kann doch dieses bayrische Gehabe von 1712 nicht auf mir sitzen lassen, das verstehst Du doch? ![]() |
![]() |
Themen-Optionen | |
Ansicht | |
|
|